Pievieno rakstu
Reģistrācija
Ienākt Tribine.lv

Vai izdosies smagi sodīt visus Latvijas iedzīvotājus?

-4 punkti  |  ubags  | 27.10.08 11:20 |  16 komentāri  |   | 
interesanti sanaak - izveelamies kaadu netikumu, kuru piekopj sameeraa mazs procents cilveeku (liidziigi kaa dzeeruso soferu gadiiijumaa 5-8%), un saskruuveejam sodus. paareejie 93-95% piekriit.

tad samekleejam atkal jaunu netikumu 3-5% pilsonjiem un atkal paareejie ar prieku piekriit. un taa tikmeer kameer visa sabiedriiba ir vareni nosodiita un visa naudinja paarpluudusi represiivajam aparaatam. mulkjiiba vai apzinaati represiiva darbiiba no tiesiibsargaajoso puses?

tajaa pasaa laikaa taadi manupraat racionaali ieteikumi par sodu indekseesanu peec auto veertiibas vai ienaakumu lieluma tiek ignoreeti. un arii nenjem veeraa to ka nevis dzersana ir kaiteejums bet gan satiksmes negadiijums ja taadu izraisiijusi dzersana.
Autors: ubags, Vai izdosies smagi sodīt visus Latvijas iedzīvotājus?

Pievienot komentāru

Komentē kā lietotājs
Anonīms komentārs
ir lietas ar ko valsts vareetu pelniit
uzlikt sodus un tikai bez arestiem bez pravu atnnemssanas tak lai riit atkal brauc dzerumaa un maksaa veel un veel
tas pats svieststs ar riigas centra staavietaam tak palielinie to cenu tik ilgi kameer tas centrs paliek tukssaks

atbildēt
Anonīms (par ubags komentāru)
Malcis, Ubag, nepadodies un nenkem ljaunaa, ko te raksta, jo Latvijaa ir informaacijas un viedoklju dzaudzveidiibas vakums - valda shausmiiga smadzenju skaloshana, bet cilveekiem ir iluuzijam, ka vinji visu paarzin un saprot.

Man patiesiibaa ir taa, ka, jo es vairaak uzzinu, jo man rodas lielaaka paarlieciiba par savu zinaashanu nenormaalo mazumu attieciibaa pret pieejamo (un ljoti biezji nepieejamo) informaaciju.

atbildēt
ubags komentārs
sanjemu dazas vestules kur cilveeki raxta ka man esot viegli runaat jo neesmu cietis no dzeeraajsoferiem.
man 2 meitas un draudzene aizgaaja bojaa dzeeraaja sofera deelj kursh uzskreeja mums virsuu ar armijas smago automasinu. es un vecaakaa meita kaa par briinumu palikaam dzivi. bet tas nenoziimee ka jebkursh idiots pie varas driikstees uzlikt bezgaliigos sodus nedomaajot reaali par to sameeriigumu. jo tas ne tikai daudzas gjimenes izniicinaas un paveers iespeeju kukuljosanai bet arii daudzus pamudinaas uz beegsanu vai noziegumu.

atbildēt
2x22 (par ubags komentāru)
pret tādiem gadījumiem ļoti labi palīdz, ja arī visiem apkārtējiem ir ieroči. zini -- tikko izcelsies, pašu sabliezīs. a tad, kad ieroči ir kaut kāda ekstra un tikai mentiem, tad paceļ jampampiņš dzelzsgabalu un uzreiz sajūtās kā nezkāds karalis

atbildēt
2x22 komentārs
protams, ka apzināta represīva darbība.
visas šīs savienību valdības (cccp, es utt) darbojās ar vienu mērķi -- izdrāzt cilvēkus

atbildēt
Anonīms komentārs
Demagoģija. Pēc šādas loģikas, tad jau vajadzētu atcelt sodus arī par tādiem mazas sabiedrības daļas pastrādātiem un retiem noziegumiem kā slepkavības, izvarošanas, laupīšanas u.tml.

Šeit būtu vietā vecais, labais teiciens - Kas vainīgs, tas bailīgs!

atbildēt
laimisk komentārs
Ko tad iesāks ar tiem dzērājšoferiem, kuriem tiesības konfiscētas uz mūžu, bet kurus atkal pieķers, vadot auto? Vai pakārs?
http://kllproject.lv/2008/09/22/vai...

atbildēt
mrproxy komentārs
Tas sods ir par lielu!!!
Padomājiet loģiski - manuprāt lielākā daļa kas paņemti dzērumā ir tādi, no kuriem pat esošo sodu nevar piedzīt!! ja viņiem tagad uzliek sodu 5000 - iespēja ka to no viņa piedzīs ir praktiski minimāla!! Un tamdēļ viņam tas nestrādās kā faktors, kas liktu pārdomāt par sēšanos bet gan būs diezgan vienalga jo viņam tāpat nav ko piedzīt!

atbildēt
Anonīms komentārs
Ja mani turēs menti, kad būšu dzēris, braukšu viņiem virsū. Par dzērumā izraisītu negadījumu iestājas kriminālatbildība, administratīvos 5000 vairs nevarēs piespriest. Un rezultātā iespēja dabūt nosacīto, pajautāšu Fogelei un Paukštello, cik un kam jāiepiķo.

atbildēt
ubags (par Anonīms komentāru)
katrs jau mees dziivojam peec saviem ieskatiem un veertiibu skalas - dazs ir ar mieru visu muuzju staigaat gaazmaskaa un kjjiveree vai neiziet no maajas jo luuk var saindeeties vai tikt nobraukt........

atbildēt
Anonīms komentārs
saveejos beernus es vedu automasiinaa nepiespraadzeetus ... un uznjemos atbildiibu par notiekosho

te ir skaidra diagnoze: plānprātība

atbildēt
ubags (par Anonīms komentāru)
redzams ka kaads alkoholikis tev tik ljoti paari nodariijis ka tu nespeej atskjirt noziegumu veicinosus faktorus no pasha nozieguma. taadejaadi tu esi ar mieru atmest demokraatiju un briiviibas lai tik kas nenotiktu. un pareizi jau ir - "indiaanis labs kad miris" - taa ir visdrosaak. lai veicas!

arii saveejos daudzos beernus es vedu automasiinaa nepiespraadzeetus ja braucam parastajaa rezimaa. un uznjemos atbildiibu par notiekosho. bet katrs jau mees dziivojam peec saviem ieskatiem un veertiibu skalas - dazs ir ar mieru visu muuzju staigaat gaazmaskaa vai neiziet no maajas jo luuk var saindeeties........

atbildēt
ubags (par Anonīms komentāru)
karnegi teica ka ja kaadam skjiet ka vinjam vairaak kaa 50% gadijumu ir tasiniiba tad vinjsh var ienjemt valsts vadiitaaja posteni - taatad probleemas ar domasanu ir mums visiem.

man jocigi skjiet ka tu apgalvo ka tas kursh piesezas pie stuures sdzeerumaa ir slepkava. tad jau tieshaam taadi ir uz vietas jaasauj nost.

starp citu - hitlers liidziigaa veidaa veiksmiigi apkaroja bezbiletniekus tramvajaa. kontrole vispirms visus izseedinaaja no tramvaja, peec tam tos kuri ar biljeteem saseedinaaja atpakalj, un paari palikusos apsaava. runaa ka peec 3 tramvaju bezbiletnieku apsausanas berliinee bezbiletnieku skaits sarucis praktiski uz 0 .............

atbildēt
Anonīms komentārs
visai jocīgs uzstādījums.

dzērājšoferīši ļaunprātīgi apdraud manu, tavu un mūsu bērnu dzīvību.
par neuzmanīgu apiešanos ar ieroci ir saprātīgi piemērot sodu.
auto dzērāja rokās ir ierocis.

piedodiet: autoram ir problēmas ar domāšanu, vai arī viņš apzināti provocē.
gadījumos, kad kāds mēģina attaisnot slepkavas, man tas nešķiet fanīgi.

atbildēt
ubags (par Anonīms komentāru)
par staigaasanu apkaart dzeerusam ar strokji rokaa tev sanaaca pilniigi reaali - paslaik veel nav ieviesti sodi tiem, kuriem ir ierocu nesasanas atlaujas, par atrasanos sabiedriskaas vietaas dzeerusiem. bet varbuut vajadzeetu? jo ir tacju gadiijumi kad ar dienesta vai personiigo ieroci kaads sadzeeries savaino apkaarteejos.......

atbildēt
Anonīms komentārs
Principā nepiekrītu.

"tajaa pasaa laikaa taadi manupraat racionaali ieteikumi par sodu indekseesanu peec auto veertiibas vai ienaakumu lieluma tiek ignoreeti. "

Te var palūkoties uz galejībām -- pārkāps noteikumus ar neprātīgi lētiem auto, bet sodus izrakstīs peec [smieklīgajām] oficiālajām algām. Tāpēc arī es neatbalstu šādu ieteikumu, jo tas realitātē nestrādās.

"un arii nenjem veeraa to ka nevis dzersana ir kaiteejums bet gan satiksmes negadiijums ja taadu izraisiijusi dzersana."

Arī nepiekrītu. Ja pasaulē sodīti/represēti tiktu tikai tie, kas jau izdarījuši noziegumu, pasaule būtu baisa. Iedomājies, visi staigātu apkārt ar ieročiem un viņus varētu ierobežot tikai tad, ja kāds tiktu nošauts. Makes little sense. So, arī nepiekrītu.

atbildēt
Pankeris, šodien 08:03
Dažas bildes par mūsu jaunatni... 
 
Se0ne, šodien 11:59
Sveiki! Parādīšu jums 1 ļoti vieglu, foršu triku ar e-talonu. Tas jums...
Populārākie E-veikali
 
Drošības audits Dažādi joki, spēles un flash spēles. Porno, erotika un sekss un dažādas erotiskās spēles. Mini krustvārdu mīklas, sudoku un japāņu mīklas portālā speles.spoki.lv un spēlē populārākās galda spēles Latvijā: zole, duraks, šahs un dambrete. Foto un video.
Par mums    Privātums    Lietošanas noteikumi    lapas karte    RSS     2008 © tribine.lv  (2)