Pievieno rakstu
Reģistrācija
Ienākt Tribine.lv

Vai Dievs (Kristiešu) ienīst cilvēkus

5 punkti  |  ABAB  | 15.11.08 21:11 |  69 komentāri  |   | 
Vecā derība ir pilna ar dieva naida, rasisma un neiecietības izpausmēm, kas ļoti bieži beidzas ar masveida slepkavībām un genocīdu. Ļoti bieži slepkavoti tiek cilvēki, kuriem nav kontroles pār notikumiem, kas sadusmo dievu.

Piemēram, Samuēls 15:2-3 raksta dieva vārdus par to kā sodīt Amakelītus (kas vairākus gadsimtus iepriekš cīnījās pret Izraēlu) – iznīciniet pilnīgi visu, nežēlojiet nevienu, nogaliniet sievietes, bērnus, zīdaiņus un lopus.

Vai arī, Eksodus 11:4-7; 12:29- 30, dievs, lai atbrīvotu Izraēliešus no Faraona gūsta, nogalina Ēģiptes iedzīvotājus – nevis Faraonu.

„...Pusnaktī „tas kungs” uzbruka Ēģiptei, sākot no Faraona pirmdzimtā līdz cietumnieka pirmdzimtajam...”

Ironiski, ka pats Faraons, kurš bija slikti izturējies pret Izraēliešiem, netika nogalināts, bet bērni, kurus nevarēja vainot pie notikušā tikai nogalināti.

Varētu jau vēl turpināt.

Interesanti, ka mūsdienu likumdošana paredz, ka dievs būtu jātiesā par noziegumiem pret cilvēci. Vai vairākus tūskstošus gadus veciem notikumiem iestājas noilgums? Es uzskatu, ka Kristiešiem ir jābeidz slēpt pierādījumi par dieva esamību, un dievs ir jāliek uz apsūdzēto soliņa.

Pievienot komentāru

Komentē kā lietotājs
dassy komentārs
tas iepriekšējasi ir mans koments

"Vai tu tici ka darot labus darbus tu nokļūsi paradīzē un es savukārt - neticīgais - sadegšu elles liesmaas vai tamliidziigi?"

kas ir labs darbs?
To ko cilvēks dara egoiastiski?
vai lai pievērstu sev uzmanību?
vai pašapliecinātos?
vai lai izpelnītos uzslavu?
utt...

Nē, labie vai sliktie darbi neizšķir nonākšanu Debesīs/Paradīzē vai ellē! to rāda arī rakstītais Bībelē! Jēzus mira pie krusta ar diviem ļaundariem - viens nonāca Paradīzē, otrs nē...
Uzminiet nu, kāda ir pareizā atbilde! Padomājiet.. !

(atbilde meklējama: Lūkasa evaņģēlijā 23 nodaļā no 38 panta sākot: http://www.bibele.lv/bibele/bibele....)

atbildēt
Anonīms (par zivs komentāru)
ak tā...
un tas ir ļoti labi, ka Tu ar savām muļķībām nevienam neuzbāzies....

Tev nav pareizā info - es neskaitu rožu kroni!

"viduslaikos bija atļauts dieva vārdā slepkavot nekristītos?"
man interesē fakti, vismaz gada skaitlis vai vieta... vai pirmavots no kurienes šāds fakts ir ņemts!

ā un tagad Tu gribi, lai es atbildu par visu kristiešu nekristīgumu? domāju visos laikos visādas lietas(tai skaitā kristietību um mācītāja amatus) cilvēki ir izmanojuši, lai nogalinātu un darītu kādam pāri... maniīt es tur neko nevaru, kā vien skumīgi paliek... es varu atbildēt par sevi nevis svešiem cilvēkiem!

atbildēt
ABAB (par vilniss komentāru)
"ak, ABAB arī Izraēlā un Brazīlijas biezoknī ir Kristum ticīgie- un pats esi piemērs tam, ka vieta neko neizšķir un arī paša izvēle ne - izvēlas Dievs- tā ir Viņa suverenā vara, jā- arī lemt kam dzīvot, kam mirt, jo Viņš ir Dievs, bet Tu,šķiet vēlies lemt pats- pats būt dievs"

Cilveeks ir Dievs. Tu esi Dievs. Neatdod savu spéku varu un brívíbu cilvéku izdomátám lietám u idejám.

Ja tu nekad nebūtu dzirdējis par kristietību, bet dzīvotu Amazones džungļos tu ticētu meža gariem nevis Kristum, jo tev tā būtu iemācīts darīt.

Latvija krustenshi ir tikai 800 gadus. Ja tu Latvietim 800 gadus atpakalj stāstītu Jauno derību visi šeit smietos.

Reliģja ir domātu, lai cilvēkus (tevi tai skaitā) kontolētu.

Kristietība arī pēc grāmatas, kas saucas Jaunā derība, turpināja asinskāri izrēķināties ar tiem, kas netic Krisitiešu dievam gadu tūkstošiem ilgi... tā kā.

atbildēt
Anonīms komentārs
WOW... respect tev zivs... otrais parāgrāfs tiek novērtēts :D
mums ir kas kopīgs jo šito es raxtiiju: Anonīms komentārs 1 punkts 2008-11-17 17:00:32
to punktu tu man iedevi? :D
man ir 1 jautājums dassy:
Vai tu tici ka darot labus darbus tu nokļūsi paradīzē un es savukārt - neticīgais - sadegšu elles liesmaas vai tamliidziigi?

atbildēt
zivs (par dassy komentāru)
Tādi kā es netraucēja dzīvot citiem un neuzbāzās ar savām "vienīgajām un pareizajām" muļķībām. ;)

Es pats arī tagad atturos no tām buļļa kakām - neticēšu nekādiem dieviem, kamēr tie neatnāks uz krogu un ar mani alu neiedzers. Es ticu pats sev un saviem spēkiem, nevis kā lūzeris paļaujos uz dieviem un pie savām neveiksmēm metu krustus un naktīs skaitu rožukroni.

Un ja jau Tavs dievelis ir tik ļoti mīlošs un tā, kāpēc viduslaikos bija atļauts dieva vārdā slepkavot nekristītos? ;)

Saprotu, ka baigi skarbi izsakos un tā, bet cik es pats (piespiedu kārtā) esmu bijis baznīcās un ap tām lietām kaut ko lasījis (bībeli gan neesmu un nelasīšu, jo neuzskatu to par kaut kādu vēsturisku (pierādītu un reāli notikušu) stāstu krājumu), tad kristietība savos sākumos jau ir bijusi stukačošanas un nāves mašīna, kuras ienākšana jebkurā teritorijā, kur tā nav bijusi, tika uzskatīta par lielākām bēdām kā blakus novadu sirotāju uzbrukumi.

atbildēt
dassy (par zivs komentāru)
šaubos vai es kādu pērtu? un riju desas?! man gan labāk patīk būt viesmīlīgai.. nevis vienatnē egoistiski sēdēt... man patīk kā Bībelē teikts: " Kas norobežojas no citiem un turas pats par sevi, tas meklē savu iegribu... "
domāju ka visos laikos ir bijuši sliktie(Dievam netīkamie) kristieši un pareizie(Dievam tīkamie)kristieši...
šite mēs tos varam nojaust(ne drosi zināt) pēc augļiem!

un ko darīja tādi kā Tu?
vajāja kristiešus? spīdzinādamu utt..
čekoja padomju laikos?

atbildēt
dassy (par Anonīms komentāru)
Ja no mācītājiem būtu atkarīga mana tīcba, tad es būtu neticīga!
bet es uz baznīcu eju, jo tur ir Dievs... kurš ir vienmēr sastopams!

bet zinu arī vairākus cilvēkus, kuri no baznīcas mācītāju dēļ ir aizgājuši... tāpēc, ka mācītāji čakarē cilvēkus un viņi to redz... vienā vietā redz, otrā... un tad aiziet dzīvot savu dzīvi Dievam ticot, bet neejot uz baznīcu... mācītāji parasti vaino šos cilvēkus, bet mācītāji savu vainu neredz šajā un tas ir nožēlojami...

un ja kāds mācītājs visu nelietīgi izmanto, tad tā ir viņa atbildība... šaubos vai šādi mācītāji paši ir laimīgi, ka dara nelaimīgus citus... viņi paši neapzināti sev paraksta spriedumu, kuru paši izdzīvo... un nebūs nekad atklāti!

zinu mācītāju, kuri ir atklāti un var runāt par visu - nekas viņus neaizskars! un kuri, ja kaut kur ejam kopā izmaksās vienmēr... man tas liekas tik priekšzīmīgi, jo to ko viņš saņem no Baznīcas - to viņš arī kalpo praktiski, bet šādu mācītāju ir maz....
bet zinu, arī mācītājus, kuri tikai rauš egoistiski sev... un dara pāri draudzes locekļiem visādos veidos! nevis kalpo Dievam un tuvākiem! un tādi mācītāji ir visbiežāk sastopami - par nožēlu...

atbildēt
zivs komentārs
Arī Latvijas teritorijai tā sērga nav gājusi secen, savulaik stipri izkaujot visus novadus no "elkdievības" ...

Tiesa, reliģija vienmēr ir bijis drošs ierocis vardarbīgā biznesā (gluži kā tagad "cīņa ar terorismu") - dieva vārdā mēs jūs apgaismosim, bet jums, lai nostātos uz pareizā ceļa ir jāatmet savas tradīcijas un jādalās savos ienākumos.

Un tad viduslaikos, tādi kā dassy, sēdēja savos kambaros vai troņos, rija desas, pēra cilvēkus par "grēkiem" un uzlika kluci uz visu pasauli, jo bizness taču gāja no rokas ... :)

Katrā ziņā, tas, ka kristietība ir melu, vardarbības un rasisma pilna, ir skaidrs jau sen.

atbildēt
Anonīms komentārs
Interesanti komenti... atbalsts ABABam... Es pieņemu, ka pasaulē ir tādi cilvēki, kuri dievu tur par visu radītāju un noteicēju... taču... it īpaši jūtu līdzi tiem cilvēkiem, kas iet uz baznīcu un atstāj bez maz vai savu pēdējo naudiņu mācītājam, kas tikko visus pazemoja teiktdams ka mums visiem būtu jākrīt ceļos kaut kam neredzamam un jāzemojas viņa priekšā... jo mēs esam tikai niecības... Pats būdams neticīgais, esmu dažas reizes apmeklējis dievkalpojumus, protams pret paša brīvo gribu, bet tas ir cits stāsts, un cilvēki visi kā viens krita ceļos kad vajadzēja utt... tajā brīdī es redzēju ka man tuvais cilvēks kurš mani aizvilka uz turieni pazūd tā pat kā tie cilvēki kuri spēlē automātus... tiešām skumjš skats... žēl ka cilvēki, lai labot kādu zituāciju savā dzīvē, nevis kko reāli dara bet iet uz baznīcu, noskaita lūgšanu un viņiem šķiet ka viss ir kārtībaa... kkas līdzīgs alkoholiķu sabiedriibais... tajā brīdi broblēmas aizmirstas...
Var tikai nožēlot tos, kas izvēlējušies ATĻAUT SEV SKALOT smadzenes...
sorry ja kādu aizskāru, bet ceru ka neviens kristietis izlasot šo komentu nepārstās ticēt dievam, jo kas gan ar pasauli notiks ja neviens vairs neticēs tam kungam tādējādi neviens neļaus neticīgajiem ticīgos apčakarēt uz viņu labsirdības rēķina...

atbildēt
vilniss komentārs
ak, ABAB arī Izraēlā un Brazīlijas biezoknī ir Kristum ticīgie- un pats esi piemērs tam, ka vieta neko neizšķir un arī paša izvēle ne - izvēlas Dievs- tā ir Viņa suverenā vara, jā- arī lemt kam dzīvot, kam mirt, jo Viņš ir Dievs, bet Tu,šķiet vēlies lemt pats- pats būt dievs- tad arī pašam Tev būs jātiek galā ar nāvi un citām lietām, kas tai sekos, jo ir laicīgas un ir mūžīgas lietas - ko iesāksi mūžības priekšā ar savu bravūru, kā pats sevi aiz matiem izvilksi atpakaļ gaismā? varbūt labāk ar to nespēlēties- pārāk zin' nopietni. Ja Tu domā, ka pietiek izlasīt dažus fragmentus no Vecās Derības un jau esi skaidrībā par to, kas ir vai nav Dievs, tad atceries, ka Tu esi ierobežots laikā un telpā, bet Dievs ir bezgalīgs, mūžīgs , visspēcīgs (protams, ja vien tas ir Dievs, nevis Tevis izdomāts un uzzīmēts tēls). Izmanto iespēju paklusēt- iesaku no sirds- ir īstais brīdis. Ja gribi Dievu iepazīt, veltī Viņam laiku- līdzīgi, kā Tu dari, ja gribi iepazīt kādu cilvēku vai lietu. neesi paviršs, ja jau Tevi tiešam interesē. Un- nevienam Tev nekas nav jāpierāda- ja Tevi interesē Dievs, meties ceļos un lūdz, lai Viņš Tevi māca. Ja neinteresē- pievērsies kam citam.

atbildēt
dassy komentārs
ja ar kāds ir izdarījis manā vietā izvēli, tad es šai izvēlei piekrītu un uzskatu to par pareizu....

elementāri - ja neuzskatītu par pareizu, tad es to neakceptētu!
man piemēram neakceptējama liekas ateistiskā propoganda...

atbildēt
ABAB komentārs
sorry par grammar

atbildēt
ABAB (par dassy komentāru)
Tev šķiet ka tu esi izdarījusi brīvu izvēli, bet ta nav.

Tāpēc, ka, ja tu būtu piedzimusi Izraēla tu būtu jūds, ja Brzīlijas viezoknī tu ticētu aijahuaska rituaaliem, bet ja Āfrikā tad VOODOO.

Tu esi iemāvīta ticēt tam, kam tu tici... diemžēl...eh, tu neesi izdarījusi brīvu izvēli - kāds to ir izdarījis tavā vietā.

atbildēt
dassy (par ABAB komentāru)
ABAB (par dassy komentāru)
dassy (par ABAB komentāru)
saprotu šos jēdzienus un Tev nepiekrītu!

atbildēt
ABAB komentārs
"es tik zinu savējos Dievs sargā!"

Vai tu lúdz dievu vai né, tavas vélmes piepildás ar vienádá attiecíbá - 50/50

Tas ka tu tici ir labi tikai tev. Nevienam citam. Tas ka tu tici kaut kam, neko par dieva esamiibu nepieraada:)... tas nemaz nevar pieraadiit, jo

Ja buutu pieraadiijumi dieva esamaiibai, tad mees zinaatu ka dievs ir... nevis ticeetu.

Ceru ka saproti atshkjiriibu shajos jeedzienos.

atbildēt
dassy (par ABAB komentāru)
"CILVĒKI NAV SPĒJĪGI FORMĒT SAVU VIEDOKLI!"

nepiekrītu!

"Es neamz nesākšu par Latviešu paverdzināšānu... "
nesāc ar, jo Bīskapa alberta ceļš nav vienīgais kristietības ceļš uz Latviju..

"Vai tu zini, ka Āfrika izmirst no HIV"
vai tu zini, ka HIV arī izplatās citos ceļos?
un par prezervatīviem - kur kristieši aizliedz tos lietot?

Gladiatoru ieminējos, jo man liekas ka tur redzama ritīga bezjēdzīga netaisnība...
un arī Padomju stāsts, kur cilvēki grib būt kā dievi, bet viņiem nesanāk, jo Dievam ir sava fiška ar visu, kas notiek...
es tik zinu savējos Dievs sargā!

atbildēt
ABAB komentārs
Es nososdu kriestiehshu ofensīvu Āfrikā, kur notiek krustu karš pret melnādainajiem cilvēkiem.

Vai tu zinaji, ka viņiem ir aizliegts lietot prezervatīvos nodarbojoties ar seksu.
Vai tu zini, ka Āfrika izmirst no HIV, kas tiek nodots seksuālu kontaktu laikāĻ

Es neamz nesākšu par Latviešu paverdzināšānu krustā 800 gadus atpakļ.

Gladiatoru saskatījusies:D:D:D

atbildēt
ABAB (par dassy komentāru)
Cilvēkiem ir modē nedomāt. Cilvēki nav spējīgi formēt savu viedokli, jo ir pieraduši, ka viņiem stāsta ko domāt, ko darīt, ko pirkt, kam ticēt.

CILVĒKI NAV SPĒJĪGI FORMĒT SAVU VIEDOKLI!

atbildēt
Crazymonkey, vakar 19:56
Iedvesmojos pēc sava iepriekšējā raksta "Ko es atradu sev zem...
 
Karalis Jānis, vakar 22:52
Medicīnas zinātne vienmēr ir bijusi dīvaina. Šajā rakstā par dažām...
Populārākie E-veikali
 
Drošības audits Dažādi joki, spēles un flash spēles. Porno, erotika un sekss un dažādas erotiskās spēles. Mini krustvārdu mīklas, sudoku un japāņu mīklas portālā speles.spoki.lv un spēlē populārākās galda spēles Latvijā: zole, duraks, šahs un dambrete. Foto un video.
Par mums    Privātums    Lietošanas noteikumi    lapas karte    RSS     2008 © tribine.lv  (1)